Ben jij op zoek naar een nieuwe baan waarbij je je kennis van techniek kunt toepassen op o.a. thermostaten en autoclaven binnen laboratoria en industrie?
Wij zoeken een getalenteerde en gedreven Support Engineer die onze klanten kan ondersteunen bij het gebruik van onze systemen.
Ons Support Team is speciaal opgeleid om een volledig pakket technische diensten (o.a. installatie, preventief onderhoud en reparaties), gebruikerstrainingen en deskundige applicatieondersteuning te bieden voor hoogwaardige thermostaten, autoclaven en andere apparatuur
Belangrijkste Taken
Als Support Engineer sta je direct in contact met je klanten. Je bent geïnteresseerd in hun activiteiten, begrijpt hun belangen en de urgentie die hieruit voorkomt en zet acties uit om tot optimale oplossingen te komen. Dit doe je als onderdeel van een team met jonge, enthousiaste collega’s met verschillende achtergronden, die voor elkaar klaarstaan waar nodig.
Je richt je voornamelijk op het bezoeken van klanten waarbij je dagelijkse werkzaamheden vooral bestaan uit het uitvoeren van preventief onderhoud, verhelpen van storingen, installeren van nieuwe systemen en het verzorgen van gebruikerstrainingen.
Daarnaast zorg je voor een goede verslaglegging en communicatie met de klanten en je collega’s van de binnendienst en verkoop.
Kun jij goed schakelen tussen deze verschillende werkzaamheden, heb je een servicegerichte instelling en vind je het leuk om zelfstanding op pad te zijn in een deel van Nederland? Dan hebben wij de mooie uitdaging voor je!
Wij bieden